Zwroty
Jak zwrócić towar - zakup konsumencki
Zwrot towaru przez konsumenta - podstawowe informacje:
o Zwrot (odstąpienie od umowy zawartej na odległość) dotyczy tylko i wyłącznie KONSUMENTÓW
o Do zwrotu konieczne jest wypełnienie odstąpienia na piśmie i wysłanie go nam w terminie do 14 dni od otrzymania paczki.
o Zwrot możliwy jest tylko dla umów zawartych na odległość.
o Od wysłania zgłoszenia na PIŚMIE masz maksymalnie 14 dni na zwrot towaru.
o Towar wysyłasz do nas na swój koszt.
o Kiedy nie można zwrócić towaru:
+ Towaru, który został przez nas przerobiony na Twoje życzenie (np. zestawy komputerowe wg specyfikacji klienta)
+ Otwartych produktów higienicznych, jak np. maszynki do golenia, depilatory
+ Otwarte oprogramowanie, nagrania audio i wideo
+ Wersji cyfrowych oprogramowania sprzedawanych i dostarczanych drogą cyfrową.
JAK ZWRÓCIĆ:
o Prosimy paczkę oznaczyć numerem RMZ, to ułatwi nam jej odnalezienie wśród innych paczek.
Gotową etykietę RMZ i formularz zwrotu otrzymałeś razem z fakturą zakupu (dla faktur elektronicznych prosimy o
wydrukowanie formularza i etykiety) Formularz zwrotu uzupełnij, podpisz i dołącz do przesyłki.
Etykietę naklej na zabezpieczoną paczkę.
o Więcej w: Regulamin Sklepu internetowego
Jak zwrócić towar - zakup na podmioty gospodarcze
Zwrot towaru firmy/podmioty gospodarcze - podstawowe informacje:
o Zapoznaj się z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych REGULAMIN ZWROTÓW DLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
o Wypełnij Formularz zwrotu Formularz elektroniczny numeru RMZ do uzupełnienia i wydrukowania
o Czekaj na decyzję. Informację w tej sprawie otrzymasz na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
o Po otrzymaniu pozytywnej decyzji podpisz i dołącz formularz do przesyłki.
Etykietę naklej na zabezpieczoną paczkę.
Adres wysyłki paczki ze zwrotem
PHU Copi-Flex
ul. Padlewskiego ,
09-402 Płock