Dostawa - terminy i koszty

* darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 400 PLN brutto
(z wyłączeniem zamówień zawierających papier ksero w ilości większej niż 20 ryz)

Dodatkowe informacje o poszczególnych przewoźnikach

Kurier DPD

Koszt paczki do 30 kg 15 PLN brutto + 5 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

Jeśli kurier DPD nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.

DPD monitorowanie przesyłki

Procedura reklamacyjna DPD

Dział Reklamacji pozostaje do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00, pod numerem telefonu: +48 22 577 55 00 (recepcja).

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej. 

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy również nowy formularz reklamacji - przejdź do formularza.

Pocztex Kurier 48

Koszt paczki do 30 kg 13 PLN brutto + 4 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu 48 godzin od przejecia przez Kuriera.

Informacja o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został podany przy składaniu zamówienia.

Zamówienie, które nie zostało dostarczone czeka na poczcie przez 7 dni.

Status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Paczkomaty

Koszt przesyłki 11 PLN brutto + 3 PLN przy płatności kartą przy odbiorze w Paczkomacie.

Paczka, o maksymalnych wymiarach do 41x38x64 cm i wadze do 25 kg, wysłana do Paczkomatu trafia tam w terminie 48-72 godzin

Informacja o możliwości odbioru przesyłki zostanie wysłana SMSem na numer telefonu komórkowego, który został podany przy składaniu zamówienia.

Możliwość odbioru paczki w dowolnej chwili - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu

Sprawdzenie przesyłki przy kurierze

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

Warunki Realizacji i Terminy Dostawy Zamówień

1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.
Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.copi-flex.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00.

Gdy dostępność towaru wynosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.

2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.

3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki).

Przy wyborze płatności „Przy odbiorze” po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.

Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, PayU czy eService, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.

4. Koszty przesyłki podane w powyższej tabeli uwzględniają paczki o wadze do 30 kg (a w przypadku odbioru w Paczkomacie do 25 kg) oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.

5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8-16. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką. Więcej informacji o dostępnych sposobach płatności znajduje się tutaj.

6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)

Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu

Produkt został dodany do porównania.

Wykorzystujemy pliki cookie. Więcej szczegółów.